من کیم؟

داشتم فکر می کردم اولین بار کی به وجود اومدم؟ تاریخ تولدم کی بود؟ تو ذهن کدوم بنی بشری اول شکل گرفتم؟  

راستش یادم نمیاد اون موقع کوچولو بودم بعضیا میگن اولین بار پسر ادم بودی و اون موقع به وجود اومدی و پیروانش تا به الان منو حفظ کردن!  

ولی بعضیا میگن آقا تو رو که آدم به وجود نیاورده تو زاده شیطانی! شیطان بود که آدم و اول دشمن خودش کرد این شیطان بود که تورو خلق کرد بهت شکل داد و تورو  آدما قرار داد و تخم تو رو تو دلشون کاشت و به قسمی که خورده بود داره عمل می کنه و آدما رو به جون هم انداخت یعنی داره میندازه! 

درهر صورت چه آدم چه شیطان تو روبه وجو آورده باشه; تو شدی جز همین آدما تو شدی بشر, و بشر شد دشمن بشر!  

و تو حالا شدی بزرگ و قدرتمندی که تمام مشکلات نوع بشری از تو شکل میگیرد و تو باعث و بانی همه اونایی ;وقتی یه آدم میمیره ,وقتی یه کاری بر وفق مراد نیست, وقتی تفکری با تفکرت نمیسازه, وقتی کسی راهت و سد میکنه ,وقتی چیزی رو که میخوای به دست نمیاری; همه ی اینا تقصیر منه همش پای من وسط. 

 البته خود خود من که نه, در واقع تمام افراد که من اونام و اونا منن! یعنی هر آدمی که دشمن آدم دیگریست منم و اون آدم دیگری هم متقابلا دشمن آدم قبلی ! 

 اصولا خیلی بده که مخلوقتو نشناسی .

 اما موضوع به همین راحتی ها هم نیست بعضیا میگن تو که وجود خارجی نداری !!!و اصولا منو منکر میشن (بی چشم و روها)شما باشین حرصتون نمیگیره??!! اونا میگن تو وجود نداری! اینا میگن تو فقط توی ذهنی, تو نه آدمی و نه جز بنی بشر! تو زاییده ذهنی بیماری که انسجام و وحدت و همدلی رو در دشمن تراشی و ترسانیدن بشر از بشر میبینند! این عده در کمال بی شرمی با دریدن پرده ها معتقدند من فقط در ذهنی میتوان یافت که به تنهایی مختار آدمی است ذهنی که با دریدن عقل و منطق و لگد مال کردن ابعاد دیگه(جسمی و عاطفی و معنوی و ...)شخص حاکم شخص است.  

اصولا خیلی بده که نه نه بابات و نشناسی تا بزنی تو دهن اینا که تورو منکر میشن! 

 ولی هر چی که بعضی بی شرمان میگن بعضیا هستند که منو به خوبی میشناسند و برای مردم از وجود و قدرت من حرف میزنند اونا همیشه از من یاد می کنند و نمی زارند ذره ای مردم از فکر من خارج بشن من هر کاری می کنم و اونا جز بردن اسمم و رسوا کردنم کاری نمی کنند! و من همچنان هستم تا حماقت این افراد منو خوشحال کنه .

 این وبلاگ و میدونید برا چی ساختم تا به اونایی که این روزا من و منکر میشدن بگم من هستم و بگم اونایی که منو تو بوق و کرنا کردن بی راهم نمی گن نمیشه که اونا هی دشمن دشمن بگن و هی از من یاد کنند و منو تا اوج پیش خدا و به جای اون ببرن و من اونارو تنها بذارم و دلشونو بشکنم ولی حیف که که نمی تونم با اونا باشم آخه دشمنشونم و اونطور که منو تعریف می کنند باید با اونا بجنگم باید طرف مقابلشون باشم در صورتی که اونا هستن که همیشه از من یاد می کنند و منو زنده نگه میدارند و من باید مقابلشون باشم چه تراژدی غمگینی مثل این می مونه که بخوای با خانوادت رو در رو بشی  

 

ولی هنوز میگم نمیدانم چه هستم که هستم آدمم , روحم , خدایم یا که شیطانم تو با خود آشنایم کن؟

نظرات 5 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:00 ق.ظ http://filmkutah.blogsky.com

سلام ! ایول ترکوندی ها!
یه سر به من بزن و بگو به چه اسمی لینکت کنم تو وبلاگم؟
منو با دانلود فیلم کــــــــــــــــوتاه لینک کن
مرسی.... خدافظ

یک زن پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:14 ب.ظ http://radepayeman.blogsky.com

من نفهمیدم چه چیزی رو میخواستید بگید.!!!!
ذهن درگیری دارید...اما سعی کنید از درگیری ذهن رها شید.
حرف دیگران پشیزی بیش نیست...خصوصا اگه مغرضانه باشه.پس بهتره دقایق زندگیتون رو برای خودتون حفظ کنید نه اینکه دو دستی تقدیمش کنید به همون دشمنان.
ضمنا دوست عزیزم اگه آدرس وبلاگ منو ببرید تو خبر نامه تون میتونید از آپ های من با خبر بشید و دیگه نیازی نیست خودم بهتون خبر بدم.
نمیدونم راهش رو بلدید یانه...اگه توضیح خواستید بگید براتون بنویسم. منم میبرمتون تو خبر نامه م.

بزار ساده برات بگم
من می خواستم بگم ؛دشمن؛چیه؟
ما در مورد دشمن چی فکر می کنیم
اونایی که میگن دشمن منظورشون چیه؟ازکجا سرچشمه میگیره
خیلی ساده بگم یه عده به دشمن اعتقاد دارن و اونو خیلی گندش می کنند و همه مشکلاتشونو به پای دشمناشون میریزند
یه عده اعتقادی ندارند و اونو زایده ناتوانی انسان می دونند
انسان اگه روح بزرگی داشته باشه دشمنی نداره
یه جمله ای هست که میگه اگه شخصی بهت سیلی زد روت و برگردون بزار به اون طرف صورتت هم یه سیلی بزنه
کسی دشمن شما نیست مگه خودت بخوای دشمنت باشه
-------
درباره دگیری ذهنی من آره زیاده ولی تو این متن به دلیل اینکه حرف افراد مختلف رو سعی کردم بزنم این درگیری از اونجا نشئت میگیره شاید
---------
البته تا حدودی بله حرف دیگران ارزشی نداره ولی نه همه دیگران بعضی دیگران هستند که تعیین می کنند ما چطور باشیم نمی تونیم حرف این عده رو نادیده بگیریم...
-----------------
من عقاید بسته ای ندارم یعنی مذهبی و تابع یه عقیده خواص نیستم برای خود من دشمن وجود نداره چون به اشتراکات انسانها تاکید دارم نه به اختلافات
نمیدونم تا چه حد تایید می کنی دشمنی از تفاوتها(در افکار, اشکال, رفتار و ...)ناشی میشه
-------------
نه زیاد از خبرنامه خوشم نمیاد دلیل خودمو دارم شاید زمانی مجبور بشم ولی هر وقت این کارو کردم بعدش پشیمون شدم ترجیح میدم خودم هر بار که میام به تک تک دوستان سر بزنم اینو بیشتر دوست دارم شاید در مطلب تکراری یه نکته جدید ببینم

مری جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ب.ظ http://marie19.blogfa.com

سلام
والا من اطلاعاته بیشتری ندارم ولی اگه میخوای یا برو سایت cinemaema یا به مجله قاعده بازی بزنگ................
کویر با هدیه تهرانی .................وای چه حالی بده
آپتو خوندم یه ذره گیج زدم
اول بگو چی شد اینا اومد تو ذهنت؟
به نظرم وقتی واسه یه نیته خوب توی این دنیایی نباید به رفتاره اونایی که باهات ضدن توجه نشون ندی وگرنه از هدفت دور میافتی
مخاطبم هم تویی هم همه اونایی که این حسو دارن
راستی منم آپم

سلام خیلی ممنون
---------
تقصیر شما نیست یه خورده قاطیه
بعدم اینا افکار من به تنهایی نیست اینا تفکراتی هستند درباره «دشمن»
اگه توجه کنی اسم من و این وبلاگ دشمن و من اونا رو سعی کردم جمع کنم یه جا واسه همین قاطی شده
-------------
شاید باشن (که مشخصا هستند)کسایی که اعتقاداتشون فکرشون نظراتشون و رفتارشون با اعتقادات و فکر و ... من یکی نباشه و شاید در تعارض ولی من اینو دشمنی و علیه خود بودن به حساب نمیارم

مری سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:22 ق.ظ http://marie19.blogfa.com

اسپانیا برد ۲ هیچ..............................هورااااااااااااااااا
سیلام.........
آخ آخ شرمنده لابد اشتبایی حذفش کردم.....!!!
چی چی ایول مارادونا؟؟؟؟؟ مرتیکه بی ناموس چه قول مسخره ای داده...............
الهی ناراحت نباشه دوباره آرزوتو بگو ............... خدا الان بخاطره تو وقتشو تمدید کرده.......................

مری پنج‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ب.ظ http://marie19.blogfa.com

امروز تولدمه آپم بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد