جهانی واحد, دنیاهایی متفاوت

اینک ما جهان واحدی داریم ولی این موجود دوپا, دنیاهای متفاوتی در این جهان در فاصله های کوتاه از همدیگر پدید میاره به نظر معجزه ایست شگفت انگیز !!   

این یک نوع دنیا, که ما موجودات دوپا و اشرف مخلوقات و...ساختیم:   

(اگه تصاویر باز نمیشه به ادامه مطلب برید)

   

 

 

 

 

 

  

و این هم دنیایی دیگر که باز به هم به دست این مخلوق خلق شده: 

 

 

 

 

 

 

به نظرم نمی شود مردمی را که به خاطر شکم سیری, نان خود را با گنجشکان تقسیم میکنند تشویق ,و مردمی را که به خاطر گشنگی و بدست آوردن نان از گنجشک هم نمی گذرند ,ملامت کرد !

ولی خوب می دانم میشود که همه موجودات دوپا, دنیای بهتری رو انتخاب کنند و بسازن.

 این یک نوع دنیا, که ما موجودات دوپا و اشرف مخلوقات و...ساختیم: 

 

 

 

  

  

و این هم دنیایی دیگر که باز به هم به دست این مخلوق خلق شده:  

 

 

  

 

 

به نظرم نمی شود مردمی را که به خاطر شکم سیری, نان خود را با گنجشکان تقسیم میکنند تشویق ,و مردمی را که به خاطر گشنگی و بدست آوردن نان از گنجشک هم نمی گذرند ,ملامت کرد !

ولی خوب می دانم میشود که همه موجودات دوپا, دنیای بهتری رو انتخاب کنند و بسازن.

نظرات 21 + ارسال نظر
۱ جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ب.ظ

عکسکده*فیلمکده
axaxax.blogsky.com

me جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ب.ظ http://alaki69.blogfa.com

salam ye saram be ma bezan

باشه

جعفر شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ق.ظ http://dost66.blogfa.com/


درود
خوبین؟
وبتون خیلی باحال و جالب و زیباست
موفق باشید

دردم از یار است و درمان نیز هم دل فدای او شد و جان نیز هم
این که می‌گویند آن خوشتر ز حسن یار ما این دارد و آن نیز هم
یاد باد آن کو به قصد خون ما عهد را بشکست و پیمان نیز هم
دوستان در پرده می‌گویم سخن گفته خواهد شد به دستان نیز هم
چون سر آمد دولت شب‌های وصل بگذرد ایام هجران نیز هم
هر دو عالم یک فروغ روی اوست گفتمت پیدا و پنهان نیز هم
اعتمادی نیست بر کار جهان بلکه بر گردون گردان نیز هم
عاشق از قاضی نترسد می بیار بلکه از یرغوی دیوان نیز هم
محتسب داند که حافظ عاشق است و آصف ملک سلیمان نیز هم

حافظ
به عمری یک نفس با ماچو بنشینند بنشانند

اگه دوست دارید.
منو با نام
دوست من سلام
لینک کنید و بهم خبر بدید که با چه نامی شما رو لینک کنم
بدرود
[گل]

فافا شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ق.ظ http://www.seeemo.blogspot.com

سلام
در مورد عکسای وبلاگم.اونجا هم ی جای که باهاش حرف میزنم و حس و حال خودمو میگم و هم ی منبع عکس در مورد امو هستش که این دفعه هم رنگهای مورد علاقه امو ها بود
در ضمنمن ی بار فیلتر شدم.این کاری که من کردم دل شیر میخوسا که هر کسی نداشت(خدایش جدی میگم.چراش و حال ندارم توضیح بدم)

سلام
می فهمم چی میگی
البته فیلتر شدنت رو یادم میاد ماشااله دست به فیلترت مث خودم خوبه ولی سعی کن زیاد به چیزی دل نبندی
سعی کن حرف دلت رو بزنی حتی اگه فیلتر باشی

فافا شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:30 ق.ظ http://www.seeemo.blogspot.com

در مورد این موجود دوپا
اشرف مخلوقات.درسته ولی خب دردسر داره
باید دو جبهه باشه تا زندگی معنا پیدا کنه.نکنه تو مثل آقا میگی فقط ما پس به کی بگن قوم جاهل
آره به قول خودت نمیشه کسی رو ستایش کرد و یا سرزنش چون رسمش اینه
دست من و تو هم نیست
تا بوده همین بوده
به نظر خودم قانون خدا هم همین بود!!!!!!!!!
بد و خوب رو آفرید و حق انتخاب داد
ولی اگه همه خوب باشن که بهشت پر میشه
باید سوخت و ساخت
ایشالا تو راه عکساس بالا رو بری

یه جبهه باشی نمیشه همه آدم باشن نمیشه؟!
نه آبمون باهم زیاد تو یه جو نمیره میبینی که ایشون آقا شدن و ما دشمن البته ما به آقا خیلی ارادت داریم و چون ایشون خیلی اسم مارو صدا میزدند و ایشون هی دشمن دشمن میگن ولی کسی نیست یقه اشو بگیرن و جواب گو باشه در همین راستا من اینجا اومدم شدم دشمن
شاید البته خدایلی حرفا زده ولی قانونشو نگفته شاید اینطوری باشه
علاوه بر این که هشت ر میشه جهنم هم خالی میمونه!این همه هزینه کردن جهنم به اون عظمت ساختن باید یه عده برن اون تو یا نه؟!

فافا شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:34 ق.ظ http://www.seeemo.blogspot.com

عکسای قشنگی بود
احتمالا توی وباگ من هم برن
من خیلی گوشت گنجیشک دوست دارم
ی زمانی که امیدیه بودم هر روز صبح میرفتم میزدم و وقتی ۶۰-۷۰ تا میشد با دوستام آتیش روشن میکردیم و ...

خواهش می کنم
مشکلی نداره برن تو وبلاگت
آهاااااا یافتم پس تو با دوستات اینا رو این شکلی کردین؟:
http://doshman.persiangig.com/image/gonjish/003.jpg

فافا شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:36 ق.ظ http://www.seeemo.blogspot.com

در ضمن سر گنجیشک رو با چاقو نمیبرن
با دست میکنن
رو به قبله
بسم الله
بعدش هم پخخخخخخ

دفعه بعد اینارو دیدم بهشون میگم حتما ذبح اسلامی رو رعایت کنند

moh3en شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:38 ق.ظ http://www.30tfun.com

salam khobi?ajab webloge bahali dari
be manam sar bezan
rasti age tabadole link mikoni mano ba onvane shahre sargami va download (be farsi) link kon badesh linketo befrest baram
montazeretam
bia forum ham nazar bedeha

من تا من دیوانه دست شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ب.ظ http://zarykary.blogfa.com

سلام حسابی بادیدن این عکس هاناراحت شدم
منم همیشه با خودم میگم انسان چه بی رحمه که این جوری پرنده هایاحیوونارومیکشه
وجالب تر از اون حیوونارو میخوره
میگن حیوونا احساسی نسبت به مرگ ندارن و مرگ زندگی براشون فرق نمیکنه
ممنون که خبرم کردی
پست جالب وپر معنایی بود
راسی اون شعرهارو هم خودم گفتم
بازم بهم سربزن ونظریادت نره
فعلا

ممنون اومدی
انسان بی رحم میشه بی رحم نیست!
عجب کی گفته حیوونا مرگ و زندگی براون فرقی نمیکنی؟
شعرها که خدتون گفتی واقعا خوب بودن حتما ادامه بدین

مری شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:53 ب.ظ http://marie19.blogfa.com

سلام
اول اینکه سرم شلوغه واسه همین آپ ندارم (البته الان دارم)
راستش آپت ... خیلی واسم جالب بود عکساش و اینکه در یک دنیای واحد دوتا زندگی رو دیدم که هیچ شباهتی بهم ندارن و شاید تنها شباهتشون همین موجودات دو پا باشن ...
به نظرم دیگه نمیشه اسم اشرف مخلوقات رو هرکسی گذاشت البته نه فقط به خاطر این ، کلا منظورم بود !!!
به قول تو هیچ کدوم از این دو دسته رو نمیشه تشویق کرد یا ملامت ، به نظرم همه اون چیزی نیستن که نشون میدن (البته نمیدونم اینی که گفتم چقدر ربط داشت ولی گفتم !)
پستایی که در مورد انسانیت و احساس نوشته بودی رو الان دوباره یه نگاهی انداختم ... انسانیت ...

سلام
حتما میام
خوشحالم برات جالب بود
متوجه منظورت هستم
این جمله ای که گفتی یه ربطی داره به موضوع کلی که حتما درباره اش یه پست دارم
گفتی که دوباره یه نگه انداختی ولی نگفتی برداشتت اینبار تفاوتی کرده یا نه؟یا اصلا چه برداشتی داشتی؟

مری یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:01 ب.ظ http://marie19.blogfa.com

بین پستات یه جا نوشته بودی تو که اینقدر به خودت فخر میکنی !!! من واقعا بهش فکر کردم ... کاش من اشرف مخلوقات نبودم اونوقت هیشکی (حتی خدا) ازم انتظاری نداشت که چی باشم و چه جوری !!! نمیدونم چرا دارم اینارو میگم ولی خب چون دوباره پستای پایینی رو دیدم دارم میگم ... احساسات حتی توی ناچیزترین روابط (انسانی و غیر انسانی !!!) به زیر ۰ رسیده ... اینارو گفتم که بدونی برداشتم عوض نشده ولی توی این چندوقت خیلی بهشون فکر میکنم ... اصلا بی خیال !
راستی در مورد کامنتتم زیرش نوشتم ... حالا به جای اینکه آرزو کنیم خوب بازی کنیم و ببریم باید بشینیم دعا کنیم جلوی استکبار جهانی خونخوار بازی نکنن تا یه افتخاره دیگه به افتخارات آقایون اضافه بشه !!!

ممنونم ازت بابت ابراز نظرت

فافا دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:35 ب.ظ http://www.seeemo.blogspot.com

ای موجود دوپا با ین همه ادای که میکنه...
خاک تو سرش
تو میگی خدا قانونش رو نگفته!!!!!!!!!!
ببخشید پس این همه پیر و پیغمبر واسه چی وبد
حالا ی جوک
سوال امتحانی لر ها(خودمونو میگما)
۱۰۲۴ تا پیامبر رو با رسم شکل توضیح دهید
خودمونیم دقیقا یک گیگا بایت پیامبر داشتیم
میگم من این شکلک رو خیلی دوست دارم
اصلا ول کناین اشرف مخلوقات رو
خودتو عشقه و آقا!!!!!
این موجود دوپا با این آپ کردنای تو ونظرات من و باقی بچه ها درست بشو نیست آقااااااااااااااااااااااا
من الان ثبت نام میکنم برای نشون دادن اواتارم
تو هم اینکار رو بکنی ها

آهااااااااا
خب راست میگی !یک گیگ پیامبر فرستاده حتما باید می گفتن !!!

من 512 تا رو بخشیدم به شما !تو نام 512 تاش رو فقط بگو؟؟!
من یه جا شنیدم که اونا رو فرستاده که فردا اگه چوب تو آستینت کرد بگی من باید از کجا می دونستم این یک گیگ پیامبرو بکنه تو چشت
خدایی از این یک گیگت خیلی خوشم اومد
ببین آقاااااااااااااااااا خودت و **** ** *** *** آخرین بارت باشه به من میگی ***
م آواتار ندارم که آخه

فافا دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:14 ب.ظ http://www.seeemo.blogspot.com

این هم عکس اواتار من

ایول نازی یسم

فافا سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:56 ق.ظ http://www.seeemo.blogspot.com

خیلی هم دلت بخاد با آقا محشور بشی

آررره خیلی هم دلم میخواد

من تا من دیوانه دست سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ب.ظ http://zarykary.blogfa.com

سلام [گل]
خوبی[گل]

[گل]
[گل] من اپـــــــــــــــــــــــــم[گل]
[شیطونک]
اومدی نظریادت نره[گل][رضایت]

نگین چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:00 ق.ظ

che axaye dardnaki gozashte budin.adam halesh gerefte mishe.chi begam be khoda.ma adama kheyli khodkhahim.be khatere bartaraf shodane niazhaye khodemun hazerim zendegie in zabun basteharo nabud konim.kheyli dard avare.ama vagheiyate.poste ghashangi bud.

"dar zemn doroste ke man ham joze hamin adama mahsub misham va gheire mostaghim 2 in aamale vahshiane sherakat daram ama delam nemikhad injuri bashe.az ye tarafe dige be nazare shoma vaghean chare chie akhe?

بابت بد شدن حالتون من معذرت می خوام
ولی ما آدما یعنی همین!حالا این تصاویر در مورد آدما و دنیایی که اونا برای گنجشکها می سازن ولی مهمترین مسئله آدما و دنیایی که ما برای آدمای دیگه می سازیم !!
ما اینطوری هستیم باید قبول کنیم اگه قبول کنیم بعد می تونیم درستش کنیم تا زمانی که این دوگانگی رو در وجود آمدما نپذیریم نمی تونیم به انسانیت خودمون معنا ببخشیم
در آخر ممنون که سر میزنین و نظر خودتون رو میگین

باکتری بهداشتی شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:12 ب.ظ http://www.okoto.blogfa.com

سلام! رویحه ات خشن بود یا شد؟!
من که حالم بد شد اینا را دیدم البته منم یک دایی دارم که هر گنجشکی پیدا کنه کلشو پیچ می ده
اما شکار کردن حیوانات کار بدی نیست من فکر می کنم خدا اونا را برای ما آفریده پس اشکالی نداره اگر بخوریمشون
پس نوشت: اما کلا اینکه عکس گذاشتی خیلی خوب شده

خشن؟؟!!
آدما همینن
من معذرت می خوام حالت بد شد
ولی اینا فقط گنجشک هستن ببین انسانها به روز هم چی میارن؟!
اینم نظری هستش
سعی می کنم تصویر زیاد بذارم

باکتری بهداشتی دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:45 ق.ظ http://www.alyosha.blogfa.com

?´´´´´´´´´´´´´´´´''''´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´......´´´´´´´´´´´´´´´´´ ¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´¶¶´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´"""""""""""""""""""´´´´´¶¶´´¶
´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´¶
´´´´´´´´´´¶¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´¶¶
´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´¶
´´´´´´´´´´´¶¶´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´¶´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶´
´´´´¶¶´´´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´¶¶´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶´´´´´¶¶´¶¶
´´¶¶´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶´´´´´¶´´´´´¶¶´´´¶¶
´¶¶´´´´´¶¶¶¶´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶¶´¶¶¶´´´´´´´´´´´¶´´¶¶¶¶´´´´¶¶
¶¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶´¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶´¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶¶¶´¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶¶¶´´¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´¶´¶´¶´´¶´¶´´¶´¶´´¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´¶´¶´¶´´¶´¶´´¶´¶´´¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶´¶¶¶¶¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶
´´´´´´¶¶´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶´´´¶¶
´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´¶¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶

saba دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ب.ظ http://www.aalaachigh.blogsky.com

vaghean axaye dardnaki budan... man ke shakhsan koli narahat shodam.. vase in mojude be ghole shoma 2 pa bishtar az parandeha va heyvuna narahat shodam . ma adama be ham rahm nemikonim che berese be heyvuna inke migin nemishe unai ke be khare goshnegi va be dast avordane nan az gonjeshk nemigzarano nemishe malamat kardo man ghabul nadaram akhe mage gonjeshk vase por kardane shekame adamas!!!!!
vaghean" hame basharand vali baziha adamand"
hame biyayn adam bashim.. lotfan

بابت ناراحت شدنتون معذرت می خوام!
منظور من هم بیشتر دیدن اون موجود دوپا بود.
آره دیگه!!! گنجشک که سهله همه چی برای موجود دوپا آفریده شده مگه نه؟؟!!؟
البته اونایی که شما اینجا میبینی گنجیشکارو نمی خورند می فروشند به موجودات دوپای دیگه که بهشون پول بدن و این پول براشون نون بشه و خودشون شاید نون خالی بخورند!!
ممنون از نظرتون

مهرداد سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:13 ب.ظ http://boudan.blogsky.com/

گنجشک آدم رو یاد سادگی پرواز میندازه٬ گفتم پرواز راستی چه قدر پرواز سخته مثل پریدن یک گنجشک.
من در دنیایی از تضادها زندگی میکنم و عاشق رویارویی تضادها.
اگه گنجشک ها رو نخوریم زنده نمی مونیم که به گنجشک ها غذا بدیم و اگه به گنجشک ها غذا ندیم نمی مونن که بخوریمشون.
نگید که خوب یه چیز دیگه ای می خوریم و زنده می مونیم چون همین مسئله در مورد اون چیز مطرح می شه.... و یتسلسل...هلم جرا...
اما همیشه در هر شرائطی باید بهترین راه که تو یه گوشه ی دور خفته و مخفیه رو پیدا کرد....

آره باهات موافقم
و این تضادها رو باید پذیرفت
ما اگه آدما رو تو دردسر نندازیم نمی تونیم بهشون کمک کنیم و اگه کمکشون نکنیم دیگه کسی نیست که تو دردسر بندازیمشون!!
اصلا مسئله گنجیشکا نیست مسئله آدماست!
بهترین راه شاید دور نباشه شاید مخفی نباشه شاید اونقدر دم دست و ساده باشه که ما بهش توجه نمی کنیم؟!

جیگمل چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ب.ظ http://www.samir68.blogfa.com

انچه می بینی حاصل باور توست،باور کن تا ببینی.
جالب بود اما یه کم عکساشو بیشتر کن.موفق باشی.خواستی منو هم خوشحال کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد