25

 

 25 !!عجب عددی کلا این عدد یه مدت شده ورد زبون مردم این مملکت معلوم نیست چه معجزه ای درش نهفته است که اینهمه حرف و حدیث پشتش خوابیده؟

25 این ماه یعنی همین چند روز پیش یه سری اتفاقات عجیب و غریبی و بسی جالب و بسی مسرت بخش  افتاد و همه میدونیم وقتی اتفاقی می افته آثارو عوارضی هم داره  از آثار و عوارض خوبی که برای بیشتر مردم داشت آثار و عوارضی بدی برای عده ای هم داشت

من کلا 25 متوجه هیچ چیز نشدم تا 26 دیدم که بله یه عده دارن به زمین و زمان فحش میدن نعره میزنن هوارمی کشن کلا مشکل جدی پیدا کردند !تحقیق کردیم ببینیم چشون شده  دیدیم ای دل غافل !چشتون روز بد نبینه ما تحتشون بد جور سوخته !شدید !از نوع درجه 3!این همه نعره و فغان و فحش بی مورد نمی تونسته باشه ما تحت جای بسیار حساسی هستش و سوختگی اون می تونه بسیار بسیار عذاب آور باشه و باید حق بدیم به این عده

وقتی که جلوی این جعبه جادویی می شینی و  صدا سیمای میلی(کوچکترین واحد زمان )رو نیگاه می کنی تازه متوجه عمق فاجعه میشی وقتی مجلسی رو می بینی که  موجوداتی به نام وکیل الدوله  دچار سوختگی از 3 ناحیه (تحت و بینی و مورد سوم گفتنش سخته می بخشین)شدن تازه متوجه فاجعه انسانی رخ داده می شی و متوجه میشی این بو های تحفنی که میاد از کجاست (پیشرفت تکنولوژی در این مملکت واقعا معرکه است جعبه جادویی علاوه بر صدا و تصویر بوی تهفن هم منتقل میکنه !ایول پیشرفت)

آخی آخی انسان دلش کباب میشه برای این جانوران  و فکر می کنه باید پمادی چیزی برای این جک و جانورا باشه و میبینی که بله برای التیام سوزششون خودشون دست به کار شدن و از طرف مقابل یک شهید دزدیدن و اونو می خوان مرهم بکنند 

خب باید بهشون اجازه داد واقعا اوج استیصال رو من در وجودشون میدیدم که مثل آدمایی که دچار مالی خولیایی شده باشن هی تکرار می کنند بسیجی بوده بسیجی بوده بسیجی بوده! شهید مال ما بوده شهید مال ما بوده شهید مال ما بوده !شهید ماست مال ماست مال ماست مال ماست مال ماست!کلا قاطی کرده بودن بمیرم بمیرم براشون آخی حیونکی ها! من می گم کاریشون نداشته باشین اینا حالشون خوب نیست سوزش دارن مشکل دارن یه عده هی مدرک سند رو می کردن که بسیجی نبوده مال اونو نیست و ...خب این مسئله باعث سوزش بسیار شد و ماوقعه نشان داد که مرهم اثر نکرده و باید دنبال مرهم دیگری بود (آخی من بمیرم براشون چی زجری می کشن!سوختگی بد دردیه اونم درجه 3 اونم کجاهااااااااااااااا)

دیروز( 5 شنبه 28 ام) فهمیدیم که بله قراره برای اینکه یه خورده التیام پیدا کنند امروز(جمعه 29 ام) بیان با موجودات هم طراز دیگرشون که دچار سوزش شدن یه خورده نعره و داد و بیداد بکنند یه خورده فحش بدن به زمین و زمان تا بلکم یه خورده حالشون خوب بشه

امیدوارم بیان خودشونو جر بدن تا بلکم درد این سوزش کم بشه و آرزو می کنم هرچه زودتر از این دیوونه خونه -- عذر می خوام – از این مملکت نجات پیدا کنیم

 

پ.نوشت:من اسم این ماه و عمدا نگفتن چون مطلع شدیم که بعضی جاها اسم این ماه و ف.....ی.....ل......ط....ر...کردن !!فک کن اسم ماه پیروزی انقلاب مملکت تو خود مملکت سانسور شده باشه ؟!

نظرات 2 + ارسال نظر
مری پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:37 ق.ظ http://marie19.blogfa.com

خب ... الان که اومد واسه کامنت گذاشتن از اون روز کذایی (کذایی با همین ذ هستش دیگه آره؟ ) یه چند وقتیه گذشته و تو کشور ما هم که کلا وقتی بعضی اتفاقا به مذاق بعضی ها ! خوش نیاد ، خیلی زود فراموش میشه ، مثه همین قضیه!
اگه این شهید بسیجی !!! واسه هنرهای زیبا بود سه سوت میگفتم آیا کدام طرفی بوده است!
و اما در مورد حوادث این روز هم شرح کاملش رو البته فقط در میدون انقلاب از بر هستم چرا که شخصا اونجا حضور داشتم و همه چیز رو ! به چشم دیدم و چه خوب که دیدم چون مجبور نیستم خیال بافی های تلویزیونه خودمون رو باور کنم !

آره فکر کنم با همون ذ باشه واقعیتش خودمم نمیدونم
ولی این واقعه خیلی بزرگتر از اون بوده که به این زودیا فراموش بشه نمونش همین دیشب صحبت های حیدر مصلحی وزیر اطلاعات
من تاکید نمی کنم کدوم طرفی بوده ولی اونطور که دوستانش می گن و اسنادی که تا حالا رو کردن به من ثابت می کنه بسیجی بودنش اونم به شکلی که اینا ادعا کردن نمی تونه واقعیت داشته باشه(فیلم اعتراضی به نام دیوار و تصاویرش با اشخاصی که به مذاق طرفداران حاکمیت خوش نمیاد و ...)
شاید این روزها برای ما تلخ به نظر بیاد ولی روزی خواهد رسید که خاطراتی شیرینی برای ما خواهند بود

خیلی زود دیر میشه ها جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:17 ب.ظ

از خواب پاشین و این مستکبران قدرت طلب را بی خیال بشین وگرنه به آتش آنها خود شما هم خواهید سوخت. تمام عرب آرزوی رسیدن به وضعیت امروز ایران را دارند. آزاد ترین و دموکراسی ترین کشور دنیا ایران است. خاتمی که خود از رهبران جنبش و از مخالفان نظام است به رای مردم 8 سال بر این مملکت حکومت کرد و فرهنگ اصیل اسلامی را به باد داد، اینقدر رای مردم قابل احترام است.
بنی صدر را امام از همان اول می شناخت اما به رای مردم احترام گذاشت و او هم روی کار آمد تا دوباره خود مردم، منافق بودن او را فهمیدند و بیرونش کردند. رهبر و امام ما هم همینطور به رای مردم احترام گذاشت. و در مقابل همه این شورش ها ایستاد تا رای مردم عوض نشود. سران فتنه که این روزها برای همه آشکار شده که دست نشانده آمریکا و انگلیس و اسرائیل هستند، چرا از آنها حمایت می کنید؟؟؟ آیا می خواهید کشور عزیزمان را دو دستی تقدیم این استکبارگران کنید تا مثل عراق و افغانستان به فلاکت بیفتیم. البته من یک دلیل برای این کار پیدا کردم و آن همانی است که خیلی از ما را به سمت گناه می کشاند: تبعیت از هوای نفس. هوای نفس ما، آزادی شیطانی می خواهد. او به ما دستور می دهد تو با فساد سیراب می شوی و ... و ما هم چشم و گوش بسته از او تبعیت می کنیم. و برای این تبعیت ها هم توجیه می تراشیم. در حالی که این دنیا پوچ است. در ظاهر اینچنین است که اگر فلان چیز را داشتم دیگر چی می شد. بعد از آنکه به آن می رسم می بینم خبری نبود و به دنبال بعدی هستم و ... خلاصه این نفس ما را رها نمی کند تا دم مرگ و برسیسای عابد را هم به دام می اندازد.
از هر کجای ضرر برگردی نفع است.

ممنونم از شما
ولی اینکه اعراب چه چیز رو می خوان ملاک نیست
شاید اعراب آرزوی رسیدن به وضعیت فعلی ایران رو داشته باشن ولی ایرانیان چی می خوان ؟؟!؟مهم اینه که ایرانیان کسانی که در ملک زندگی می کنند آرزوی چه چیز را دارند؟مهم خواست مردم کشور نه کشورهایی که هنوز ۳۰ و اندی سال از ما عقب هستند
خب بلی خاتمی ۸ سال رئیس جمهور بود کروبی هم رئیس مجلس و ۸ سال نخست وزیری موسوی کم از ریاست جمهوری خاتمی یا ریاست مجلس کروبی ندارد و .... همه اینهایی که شما سران فتنه می خوانی زمانی همچون احمدی نژاد و خامنه ای و لاریجانی ها و... از نظام جمهوری اسلامی بودند
اگرچه من به این نوع مقایسه اعتقادی ندارم ولی شما به یک نکته جالبی اشاره کردی خوب به گفته های خودت توجه کن:
"بنی صدر را امام از همان اول می شناخت اما به رای مردم احترام گذاشت و او هم روی کار آمد تا دوباره خود مردم، منافق بودن او را فهمیدند و بیرونش کردند."مردم چطور بنی صدر را بیرون کردند مگر نه اینکه در مقابل دولتش شورش کردند و به خیابانها ریختند؟؟ولی حالا " و امام ما هم همینطور به رای مردم احترام گذاشت. و در مقابل همه این شورش ها ایستاد تا رای مردم عوض نشود"باید بگم رهبر و امام شما در مقابل خواست مردم ایستاد مردم می خواستند احمدی نژاد برود مثل بنی صدر ولی رهبر و امام شما مقابلشان ایستاد!
جناب ! توجه کن من از هیچ شخص حقیقی حمایت نمی کنم من از مردمی صحبت می کنم که خواسته ای دارند(چه درست چه نادرست)و من از آنها حمایت می کنم از دیدگاه من نظام کنونی یک نظام پایدار و مستحکم نیست چرا؟چون نظامی که نتواند (به گفته خودش)مخالفان اندکش را متقاعد کند و به جای روش درست(که همان دادن فعالیت مدنی است)به زور و حذف و در بسیاری مواقع به نادیده گرفتن رو می آورد نظام قدرتمندی نیست و به زودی یا فرو میریزد یا به دست بیگانگان می افتد.
گناه!!چه کلمه ی آشنایی!! دوست من به جامعه نگاه کن بعد می بینی چقدر این کلمه فراموش شده است چقدر گنگ و بی معنی می نماید.
ولی علت اصلی من این است که مردم کشورم بتوانند نظامی بسازند برای خودشان, برای مردم کشورشانو نه نظامی که برای حفظ خود مردم رو زیر پا می گذارد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد