ایران آباد و متمدن ما

چند وقت پیش می خواستم مطلبی بزارم ولی حادثه ای کلا اعصابم رو به هم ریخت حادثه میدان کاج . 

خیلی ها در این مورد نوشتن خیلی حرفها در این مورد گفته شد و ...من اگه هفته پیش می خواستم در این رابطه مطلبی بزارم مطمئن باشین به فحش نامه نزدیکتر می بود تا پستی برای وبلاگ! 

 چه کسی و با چه منطقی می تونه حادثه ی رخ داده در اونجا رو توجیح کنه !!!اونجا یک انسان در خیابان کشته شد!همین ؟کاش به همین سادگی بود چیزی که منو آزار میده مردن یا کشته شدن یک جوان نیست چرا که روزانه صدها تن مثل محمد رضا کشته میشن(شاید بعضی ها هم بیشتر از ۱۳ ضربه خورده باشن) ولی آزاردهنده رفتار آدمهایی بود که شاهد جون دادن یک هم نوع بودند و نهایت کاری که می کردند فیلم برداری با گوشیهایشان و پچ پچ کردن و نیش خند زدن بود! واقعا تاسف خوردن برای چنین افرادی هم زیاد است !ولی باید فکر کرد که چه بر سر ما اومده که این چنین رفتار می کنیم؟؟ 

 البته رفتار به اصطلاح نیروی انتظامی هم قابل تامل است هم در این ماجرا هم در ماجرای آبادان !شاید دیگر باید به این نتیجه برسیم (که من رسیدم)که نیروی انتظامی نه برای حفاظت از مردم که برای حفاظت از دولت و یا حاکمیت است(مانند سپاه) ,نیروی انتظامی نه برای رسیدن به داد مردم بلکه ابزاری برای له کردن بیشتر مردم هستش  

برای مردمی که هم نوعش رو جلوی چشش می کشند کتک می زنند فحش می دهند و .... و اون کاری جز تماشای اون صحنه (انگار داره فیلم سینمایی اکشن می بینه)و عاری بودن از هر گونه احساس ,نداره چه می شه گفت و آیا اصلا به این مردم میشه گفت متمدن میشه گفت با فرهنگ و اصیل و مردمی که لایق احترام هستند؟؟!  

از این مطلب سریع می گذرم چون فحش هایی که در دل و نزد خودم نثار میکنم اینجا سرازیر نشن  

----------------------------------------  

به جز مسئله چاقو کشی در کشور مسئله ای که منو شوکه کرد اجبار مردم روستایی در گوشه ای از این کشور پر افتخار و رو به پیشرفت بود .  

مردم روستایی برای رفتن به شهر , سر کار یا بچه ها برای رفته به مدرسه مجبورا عرض رودخانه ای رو طی کنند(تا اینجاش جای شوکه شدن نداره)ولی مردم این روستا مجبورا برای رفتن به آنطرف رودخانه عوارض بدن!! اونم چی ؟ انگشتان دستشان است!!! 

بله مردم روستایی در این مملکت برای رد شدن از عرض رودخانه انگشتان دستشان را بابت عوارض تقدیم می کنند.  

اگه شما هم به کارکرد این وسیله که مردم این روستا ازش استفاده می کنند برای رد شدن از رودخانه توجه کنید متوجه میشین بله باید خاک بر سر اون مسئولی ریخت که چنین وسیله ای رو برای اونجا طراحی کرده و گذاشته یا باید مردم این روستا اگر گاگول نباشن می تونند برای رد شدن از رودخانه فکری به حال خودشان بکنند حالا گیرم مسئولین اون موقع نفهم مردم هم که معلوم الحال و از دنیا چند صباحی عقب هستند مسئولین الان کدوم گوری هستند؟ 

 چیزی که منو تحت تاثیر قرار میده جواب مسئولین به این مسئله است:  

به نظر شما به مسئولی که می گوید مسئله قطع شدن انگشتان دست بیش از 30 نفردر یک روستا مسئله بزرگی نیست و بی خودی بزرگش می کنید یا مسئولی که به جای راه حل نشان دادن درست حسابی می گوید شنا کنان رد شوند عنوان چه حیوان یا جانوری را بدهیم که نه به ساحت چهارپایان توهین شود نه این که در تعریف و تمجید این مسئولین محترم زیاده روی کرده باشیم؟؟؟ 

 البته همراه موضوع بالا ساخته شدن مدرسه ,بیمارستان ,پل و راه و...در لبنان و عراق توسط نظام جمهوری اسلامی ایران توجه منو جلب کرد(بابا دارن کمک می کنند به مردم مظلوم) که از ۲۰۰۰ پروژه در لبنان ۲۰۰ تاش پله!! شنیدین میگن چراغی که خانه رواست به مسجد حرامه ؟!!حالا یکی بیاد توضیح بده و روشن کنه منو خانه کجاست و مسجد کجا؟  

در انتها اطلاعیه ای که هی دوستان منتشر می کنند هی ورد زبونشون شده رو اینجا قرار میده تا شاید بلاخره ملکه ذهنتون بشه:  

اطلاعیه: ای دوستان عزیز ,هموطنان غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی ,ای ملت انقلابی و ظلم ستیز ,....به جان تک تک شما قیمت ها افزایش پیدا نکرده و اونایی که میگن قیمت های مواد مصرفی رفته بالا و هی بر طبل گرانی بیهوده می کوبند مطمئن باشین دشمنان ملت فهیم ,با فرهنگ , متمدن و آزاد ایران اسلامی عزیز هستند که به زودی سرشان به سنگی سفت و سخت بر خورد خواهد کرد و در پیش چشمان شما خوار و ذلیل خواهند شد والسلام و علیکم و ....