پست اول

من همیشه برای پست اول وبلاگ مشکل داشتم   

راستی سلام 

اینکه سلام یادم میره دست خودم نیست هی با خودم کلنجار میرم که چی بگم تو پست اول واسه همین همه چی یادم میره حتی چیزای ساده ای مثل سلام و  کلمات و عبارات کلیشه ای مثل: 

خوبین ؟ 

چطورین؟ 

امیدوارم خوب باشین؟ 

و 

... 

... 

البته هیچ وقت نخواستم کلیشه بشم(این جمله خودش کلیشه است)ولی همه ما جزئی از کلیشه بزرگ زندگی هستیم پس نباید خودمونو انکار کنیم باید اونجور باشیم که هستیم ولی وسعی کنیم که اونجور باشیم که باید . 

میبینید ... اصولا هرچی میگم به خودش صورت موعظه میگیره(موعظه هست البته) ....همینه دیگه  وقتی بخوای به زور آپ کنی همینه به خودت گیر میدی!!(1)

زیاد نتایپم بهتره سنگینتر نشون میدم   

 

*من اشتباه تایپی زیاد خواهم داشت اونم به 2 دلیل یک تایپم ضعیفه و دوم کیبوردم مشکل داره. سعی میکنم تا حدامکان اصلاح کنم خدا وکیلی گیر ندین 

 

پ.ن: 

(1) زیاد عجیب نیست من همیشه به خودمم گیر میدم

نظرات 6 + ارسال نظر
یک زن پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:08 ب.ظ http://radepayeman.blogsky.com

اشتباهات تایپی برای هممون پیش میاد...اگه تو فهم جمله مانعی نباشه مهم نیست.
حالِ آپ زوری تون رو هم درک میکنم...اما برای ورود خیلی خوب بود...صادقانه نوشتید اونچه که در ذهنتون میگذره و سخنی که از دل برآد لاجرم بر دل هم نشیند.
موفق باشید.

سعی می کنم اینطوری باشه
منظورم هم اشتباه تایپی بود هم صادقانه نوشتن
و ... ممنون

یک زن پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:11 ب.ظ

راستی ...
نمیخوام نا امیدتون کنم...ولی خاصیت وبلاگ داری اینه که هم دوست خواهید داشت هم دشمن.
اینم از مزایای دنیای مجازی...دوست و دشمنانش هم مجازی اند.

البته تجربه اش رو داشته ام و بابت مزایای که گفتین ممنونم
ولی ....
این ؛ولی؛ رو تو وبلاگم تو پستهای بعدی می گم...

حسین پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:01 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست گرامی هر روز به وبلاگ شما سر میزنم واقعا حرف نداره خسته نباشید میگم به شما و ارزوی موفقیت دارم برای شما

بیدل شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:30 ق.ظ http://sonnat.blogsky.com

سلام خسته نباشی دشمن جان. منو تو وبلاگ یک زن میتونی ببینی و از اونجا هم تو رو پیدا کردم. دوست دارم یکی از وبلاگای خوب بشی. پس سعی کن بطور مرتب و منظم آپ داشته باشی.
راستی بهم سر بزن اگه فرصت کردی.

سلام ممنون
از توجه و توصیه ات بسیار متشکرم

مری چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ب.ظ http://marie19.blogfa.com

سلام
من پارسال حق رای نداشتم......
ولی کلی رای سبز جمع کردم.....
حیف که ....

سلام ممنون
خوشحالم هم بابت نداشتن حق رای و هم جمع کردن رای

مری پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ق.ظ http://marie19.blogfa.com

خواهش...
ولی نفهمیدم چرا بابت نداشتن حق رای من خوشحال شدی؟

چون نشون میده هنوز جوونی و کلی راه داری کلی ارزو داری
تو فرصتت بیشتر از ماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد