تمسخر

می خوای اب بخوری باید پاشی بری یه لیوان بردای(اگه میخوای متشخص باشی)بعد از آب پرش کنی بعد لیوان رو ببری سمت دهان مبارک بعد درست جاش بدی بعد لیوان رو حرکت بدی(طوری که خفه نشی)بعد آب بره تو دهنت بعد ...خلاصه کلی مکافات داری وقتی می خوای یک لیوان آب بخوری ولی از بس تکرار کردی خودت فراموش کردی که چه زجری می کشی برای خوردن یک لیوان آب!
حالا تو موجودی که برای یه اب خوردن ساده این همه مکافات داره می خوای بیای دنیا رو بسازی که چی بشه که اونم اسیر مکافات خودت کنی؟!

واقعا خنده داره تویی که نمی تونی بر احساسات خودت چیره بشی اومدی می خوای دیگران رو کنترل کنی؟!یادت میاد وقتی بابت مرد چه گریه ای می کردی؟یادت میاد وقتی دانشگاه قبول شدی چقدر خوشحال بودی ولی هیچ کدام از اینا نه گریه ات نه خوشحالیت برات نموند و تموم شد

تویی که داری تو لحظه زندگی می کنی و کنترل افکار و خودت رو نداری که همه جا و همه کس رو نشانه میره.یک وقت فکرت میگه تو نوکری یه وقت می گه نه ارباب یه موقع هایی هم ادعای خدایی میکنه این چه وضعشه؟!یه وقت می گی زمین صاف یه مدت دیگه می گی گرد یه وقت می گی ذراتی هست که انرژی(مثلا خورشید)رو به ما می سونه بعد یکی دیگه میگه نه اینطور نیست انرژی همینطوری به ما میرسه!! حالا تو با این فکرت که ثبات نداره می خوای ناجی دنیا بشی؟

تویی که مرگ و زندگیت دست خودت نیست می خوای جلوی مرگ و میر دیگران رو بگیری می خوای به دیگران کمک کنی؟!

 

بهتره اول بری یه فکری به حال خوردن و نوشیدن و خوابیدنت بکنی مثلا هر وقت گشنه ات شد سیر بشی بدون مکافات و جزر و اینا بعدم بری یه فکری واسه اون احساساتت بکنی که هی نخندی یا گریه نکنی و اینا البته می بینم که داری در بعضی موارد تمرین می کنی ولی بازم احساساتت سر جاش یه خورده بیشتر تمرین کن شاید فتح البابی شد وقتی این مشکلات رو حل کردی تازه میرسی به مشکل اصلیه که همون فکرت یا افکارت ,عقلت یا منطقت که اصلا ثبات نداره و باید روش کار کنی

نظرات 18 + ارسال نظر
من نمیدانم کجایم و برای چه؟ شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ب.ظ http://httpzarykary.blogfa.com

بله تقریبا
شماتوچه مدل اهنگ هایی هستید؟

یه نمونه اش رو تو وبلاگم گذاشتم اگه فرصت کنی گوش بده تا تهش

من نمیدانم کجایم و برای چه؟ شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:49 ب.ظ http://zarykary.blogfa.com

لینک شدیدلینک کنیدjavascript:void(0);

باکتری بهداشتی شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:40 ب.ظ http://www.alyosha.blogfa.com

اینا را مخاطب به کی نوشتی؟ من که هیچ اشتیاقی برای به دست گرفتن دنیا ندارم البته اگر اونو بهم بدن هم پسش نمی زنم!
پس نوشت: آب خوردن اونقدر هاهم که گفتی کار سختی نیست
پی نوشت: آپم

مخاطب به همه
هرکس خودش انتخاب می کنه مخاطب باشه یا نباشه
قرار نیست حتمابدن دستت!میگن این دنیا مال توست برای توست اینو قبول داری ؟یا نه فکر می کنی این دنیا فقط برای تو نیست؟
شاید حق با تو باشه ولی بلند کردن یک گاو و بالا بردن از پله ها و آوردن پایین هم کار سختی نیست اگه هر روز این کار رو کرده باشی!
دارم بهت امیدوار میشم سعی کن بدون پرده نظرت و بگی آشکارا

باکتری بهداشتی یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ق.ظ http://www.alyosha.blogfa.com

من چیزهایی که تو این آپ گفتم را از خودم در آوردم قرار نبود همش درست باشه ماه رمضان را هم عمدا گذاشتم که بفهمن بعضی هاش قراره غلط باشه! به توضیحم دقت نکردی چون گفتم اینا شبیه مغز منن که خیلی از تعریف ها توش غلطه

بله حق با توئه
منم گفتم توضیح در مورد مغزت( همونی که شک داشتم) به یقین تبدیل شد درسته؟

من نمیدانم کجایم و برای چه؟ یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:00 ب.ظ http://zarykary.blogfa.com

اهنگی که تو وبتون گزاشین نمیاد

من ازجهانی دگرم
خواننده گروه مستان(فکر کم چون حجمش زیادهبازنمیشه )
دوست داشتی حتما پیداکن گوش کن
به زودی عوضش(آهنگ جدید می زارم) می کنم امیدوارم اون باز بشه

من نمیدانم کجایم و برای چه؟ یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:49 ب.ظ http://zarykary.blogfa.com

اپم خوشحال میشم بیایjavascript:void(0);javascript:void(0);javascript:void(0);

مری یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:56 ب.ظ http://marie19.blogfa.com

آقا اگه دنیارو دو دستی هم بیان بدن به من نه حاضرم خودشو بسازم نه آدماشو نجات بدم ......
آره واقعا آب خوردن خیلی کاره سختیه حتی فکر کردن بهش هم ......... نه !!!!!!!
من که هروقت آپتو خوندم فهمیدم مخاطبش خوده خودمم مخصوصا این آخریا که در مورده احساساتو اینا نوشتی .... من که هیچ کنترلی روشون ندارم و از این بابت هم ناراحت نیستم چون به کسی ربطی نداره !!!
بی ثباتی بد دردیه ! :(

شما احساس همزاد پنداری با ادما نداری؟؟چرا نم خوای ادما رونجات بدی؟همه آدمای خوب اونایی هستند که می خوان آدم رو نجات بدن؟!!!چا سعی م کند خوب باشین!!
اب خوردن البته که سخته!!!
فکر نکنم اون مطلب من درمورد احساسات زیاد در مورد تو صادق باشه یعنی سعی می کنی اونجوری باشی (مث چیزی که من نوشتم)ولی مثل این میمونه که داری مثل یه بازیگر ناشی ادا در میاری
البته می بخشی اگه دخالت کردم حق با توست به کسی ربطی نداره
خیلی ممنون

فرهاد یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:25 ب.ظ http://love.blogfa.com

و انسان آن جانور استعاره ساز گمشده در تلاطم افکار خویش

مثل همیشه کوتاه و ...
ممنونم

فافا دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:14 ب.ظ http://seeemo.blogspot.com

سلام
اول که قالب نظراتت رو عوض کن چون شکلکا غیر فعاله
لینک فافا نوشت رو هم بردار
در مورد آپت
قلم گیج کننده ای داره
ولی خدایش خیلی حال کردم با اونجاش که گفته:
تو که مرگ و زندگیت دست خودت نیست چه طور میخوای...
ی کاری کردی که از این به بعد آب خوردن واسم سخت بشه(چشمک)

سلام
ای بابا بازم چرا این شکلکا کار نمی کنند؟!حتما اصلاحش میکنم ممنون گفتی
حالا می گم چرا اینطور می نویسم
اشکال نداره یه مدت بگذره عادت می کنی

فافا سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 ق.ظ http://seeemo.blogspot.com


اتفاقا من با قلمت حال میکنم
واسه من که مشکلی نیست
من حرف سیاسی زدم
ی بار که رهبر رو شستم و دو روز مسدود بود
این دفعه هم ماجرای شهرام امیری رو به شیوه طنز نوشتم با عنوان فرار از زندان که بد جوری زبونم نیش داشت
تیتر بلاگ ماله پسر دایمه
بهم پسش نداد
هه هه هه
ترسید بنده خدا
نه بابا بلاگ چه که بخوام دوباره بزنم
وبلاگ خودم که امو پیکسه
البته با پیشی هم یدونه مشترک داریم
www.fa-cat-fa.persianblog.ir
یا حق

لطف داری
حیف شد من نخوندمشون
ولی ایول
آخی خوب بنده خدا حق داره من تو همه این وبلاگا مسدود و فیلتر شدم
بلاگ اسکای تا حالا که من سرک کشیدم امن تره اینجور مطالب رو یا تو بلاگ اسکای بنویس یا همون وبلاگ گوگل بهتره
وبلاگ خودت که یه وبلاگ تخصصی جایه خودش
حتما به این وبلاگ مشترکم سر میزنم
ممنون که اومدی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:53 ق.ظ

سلام
ممنون که سرزدید بهتون پیشنهاد میکنم شعر تو میتونی رو
بخونید
javascript:void(0);
شاید یه روز کمکتون کردjavascript:void(0);
راستی میتونیداز اینhttp://45.tanin2music.com/?p=2225
ادرس اهنگ تو میتونی رو دانلود کنیدjavascript:void(0);
فعلاjavascript:void(0);

سلام
خواهش
حتما و ممنون ازپیشنهادتون
اوک حتما

من نمیدانم کجایم و برای چه؟ سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ق.ظ http://zarykary.blogfa.com

نظره بی نام نشان قبلی مال من بود یادم رفت اسم ادرس بزنمjavascript:void(0);javascript:void(0);javascript:void(0);

Samane سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ب.ظ http://www.eykash-withu.com

______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___ـ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_ـ_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ سلام ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__ـ_¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپـم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گـذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
__________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________________¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤

سلام
من نتونستم آدرس وبلاگتون/وب سایتتون رو باز کنم

مری سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:57 ب.ظ http://marie19.blogfa.com

من ترجیح میدم آدم بده باشم حتی اگه شده به بد بودن تظاهر کنم چون بهم ثابت شده یه سری چیزا که تو این دنیا خیرت به کسی نرسه بهتره !!!!
در مورد احساساتم باید بگم آره راس میگی ...
و اما در مورده این کنجکاوی که کردی ... رشته ام librarian & information science که ایشالا تا چند وقت دیگه تغییر رشته میدم ... واسه من رشته مهم نبود دانشگاه مهم بود که خب شد !!! حالا چطور ؟ شما دانشجویی ؟

خب هر جور راحتین!!
ممنون پاسخ دادین
راستش علاقه بسیار شما به هنر (هفتم) باعث کنجکاوی من شد

من نمیدانم کجایم و برای چه؟ پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:18 ب.ظ http://zarykary.blogfa.com

سلام

برو پائین یه چی بگم!!

____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________

____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________

____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________

بازم برو!


____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________



____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________


____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________

____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________

کم مونده برسی برووووو

____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________


____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________


____####_____
____####_____
____####_____
____####_____
_###########_
__#########__
___#######___
____#####____
_____###_____
______#______
_____________

من اپم یه سر بزن ................................
منتظرتم .....................................................
فعلا

مری جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:12 ب.ظ http://marie19.blogfa.com

سیلام
خواهش
بله علاقه دیوانه کننده ایست :)
من آپوندم بیکار بودی یه سر بزن نخواستی هم نزن !

من نمیدانم کجایم و برای چه؟ شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:19 ب.ظ http://zarykary.blogfa.com

سلام2 تا اپمjavascript:void(0);
خوشحال میشم بیای
نظریادت نره
javascript:void(0
);

نگین شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:22 ب.ظ

سلام.

چیزایی که نوشتین عین حقیقته...
چند روزه که این چیزا خیلی فکرمو مشغول کرده....بدتر از همه اینه که هرچی فکر می کنم به نتیجه ای نمی رسم....به نظرم زندگی انسان خیلی عجیب و مرموزه.

موفق باشید و سرفراز.

نه قبول ندارم حقیقت نیست
بلکه واقعیتهای اطراف ماست
انسان در عین سادگی عجیب و پیچیده است پس زندگی عجیبی داشتن دور از انتظار نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد